Detta inlägg är tillägnat mitt största fan marsipanmannen

Hej igen.

jag är mycket besviken, ledsen och sårad just nu. Jag har nämligen just fått höra att ett av mina största fan har svikit mig. Och blivit väldigt besviken på mig. Och av vilken anledning? Jo, att jag tydligen har blivit alldeles för feminim. Detta sårar mig något otroligt.

Ska man inte få vara precis som man vill i det här samhället? ska man inte det? Va? VA?! Jag känner att hela min världsbild som varit fylld av kärlek och glada känslor sakta men säkert håller på att rasa samman. Jag känner mig djupt djupt sårad. Hoppas att du känner av det här, Marsipanmannen. Det hoppas jag verkligen att du gör.

Och nu hoppas jag även att du kommer börja aceptera att jag är som jag är. Och jag är en mycket feminim björn. Så är det bara. So take it, or leave it. That's all I've got to say.

Men jag kommer sakna dig om du lämnar mig. Du är trotts allt mitt största fan :)
Obernard Bear, en feminim björn i sina bästa år.

Kärleksförklaringar
Postat av: en (ironisk ) ämil

dina ord berör mig djupt bernard bear, ända in i min svart själ. jag förlåter dig av hela mitt hjärta. det var fel av migg att försökia hindrra dig från att vara den du är( alltså WTF!!!)

2008-11-12 @ 11:32:12
Postat av: anonym

:D

2008-11-12 @ 17:22:01

Skriv din kärleksförklaring här:

Nombre:
Kom ihåg mig?

Mail så du kan få en puss tillbaka: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kärleksförklaring:

Trackback
RSS 2.0