Djursex

Hej hej :)

Vet att det inte är så många osm läser min lilla blogg, men det är värt ett försök. Var inne på facebook och fick ett mail med en länk till en namninsamlingssida där man kan skriva på för att visa att man är emot djur sex. Så om du precis som jag är emot att människor sätter på små oskyldiga djur till höger och vänster tycker jag att du också ska skriva på. Sidan finns här.

Som björn tycker jag dessutom personligen att det vore en liten lättnad om du ville skriva på, för jag kan verkligen känna med alla fjur spom blir våldtagna. Det kan verkligen inte vara roligt :S

Nu måste jag dock återvända till mitt pluggande.

//Obernard

Kärleksförklaringar

Skriv din kärleksförklaring här:

Nombre:
Kom ihåg mig?

Mail så du kan få en puss tillbaka: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kärleksförklaring:

Trackback
RSS 2.0