Duschad, godluktande och välbehållen

Hej alla söta :)

Jag vet att ni har saknat mig, men nu är jag äntligen tillbaka! Det känns otroligt läskigt måste jag säga. Inser ni att jag satt inlåst i över ett dygn i ett kallt skåp! Jag hade ingen mat, ingen kärlek, inte ens en enda gnutta solsken eller ljus att se på hela tiden. Och det var kallt. Och allt var den där ladyboys fel. Himla Jonatan :@ Han höll mig som fången, inser ni att han hade kunnat ta mig till fånga som sexslav?!

Men nu är  jag i alla fall i säkerhet. Under eftermiddagen fick jag mycket kärlek och fick både vara med min Favoritmelker i hela världen på tyska och sedan var det svenska. Och sedan, SLUTADE VI!!
Då åkte Frida, jag och Becca hem till Becca fr vi ska sova här i natt :) OCh så ska i baka Obernardpepparkakor till alla söta människor :)

Nu ha jag badat och fått mina kläder tvättade. Och så fick jag basta :) Det var riktigt härligt efter de mycket traumatiska närmaste timmarna. Men nu måste jag berätta något hemskt. Mina byxor... Fy satan vad de luktade skunk! Vad har de gjort med dem egentligen? De luktade som en blandning mellan gammal prutt, parfym och matrester. Usch, man kan ju tro att jag är världens lodis :O Måste verkligen skaffa fler kalsonger.

Nu borde vi fortsätta plugga, men det är så himla tråkigt! OCh Becca och Frida är väldigt, väldigt trötta och sitter bara och skrattar :O De skrämmer faktiskt mig :O



jag i min fina pyjamas. Bara det att nu är jag ännu finare för nu är jag nybadad. Och luktar lika gott som en prins :)

Puss på er :)



Kärleksförklaringar
Postat av: Melker!

Jag vill ha en pepparkaka :)

2008-11-26 @ 19:30:45
Postat av: Obernard

Jag tror nog att det finns en och annan kvar som du kan få ;) Men vi fr se imorron, och om du är snäll <3

Puss

2008-11-26 @ 22:04:40
URL: http://obernard.blogg.se/

Skriv din kärleksförklaring här:

Nombre:
Kom ihåg mig?

Mail så du kan få en puss tillbaka: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kärleksförklaring:

Trackback
RSS 2.0