Första advent

Hej på er  allihopa :)
Orkar inte skriva så mycket idag, jag måste verkligen plugga. Men jag hittar liksom ingen motivation, för allt är ändå snart slut. Snart är det jullov!
Men ialla fall, det är ju första advent idag, hoppas ni har det bra. Mycket bullar och pepparkakor till er alla.
Nej nu ska jag plugga :( Ska titta på "Parlamentet" idag, man vill ju inte missa Björn ;)
Men vi ses <3

Kärleksförklaringar
Postat av: Anonym

gud vad du ska plugga hela tiden töntis <3 vad pluggar du egentligen?

2008-11-30 @ 19:30:04
Postat av: Obernard

Jag är ingen töntis :P Bara lite... Men asså jaa, jag pluggar matte (det är ju nationella imorron), NK, och kemi. Själv då? <3

2008-12-02 @ 16:54:30
URL: http://obernard.blogg.se/

Skriv din kärleksförklaring här:

Nombre:
Kom ihåg mig?

Mail så du kan få en puss tillbaka: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kärleksförklaring:

Trackback
RSS 2.0