Härligt produktiv på gymnasiemässan :)

Idag var det alltså den efterlängtade gymnasiemässan. Gud, va det var nervöst på morronen. Vi kom till mässan iförda våra vackra KÄR-tröjor och med humöret i topp! Frida berättade att hon var sjukt nära att missa bussen på morronen, men som tur var hann hon precis, eftersom busschauffören var en trevlig typ. :) Tack så mycket busscauffören!

(Här är jag i min fina KÄR-tröja och mina nya coola byxor ;) Tack Becca!)
I alla fall, när vi kom dit var det redan klockan tio sjukt mycket folk och det finns otroligt många gymnasier i Stockholm upptäckte jag. Kärrtorp hade ju (såklart) sin monter lääängst bak i mäss-hallen (yeay......), men det var ändå ganska många som kom förbi oss. Vi lämnade ut brsochyr efter broschyr, och sen fick man svara på frågor också (den vanligaste var "var ligger Kärrtorp egentilgen?"). Vi pratade med några sköna elever som gick i tvåan (Erik och Fredrik), och sen kunde man innifrån stora scenen höra när Bert spelade (de verkar btw sjukt sköna, de killarna ;) )
Det var en lång dag, och jag ska bo hos Becca i helgen. Det ska bli kul, eftersom Frida ska iväg på "gråt-film-kväll" med några kompisar från förra skolan. Men en sak tycker jag är kul, och det är att Frida och jag (kanske Becca med) vill stå på mässan imorron igen! Jag vet att Frida var väldigt inne på det, och jag tror att hon skulle bli gald om de ringde henne och sa att hon behövdes :) Jag fattar inte riktigt varför, men hon tyckte väl att det var kul. Dessutom var hon och Becca snabba med att sätta upp sina namn på lista över folk som vill stå på öppet hus den 20/1!!!). Det tycker jag att ni ska gå på!
Men nu blir det väl en till kväll med "Scrubs" för Frida,och jag ska sova (det tar på krafterna att stå på mässan kan jag säga er)
Men ni får ha det bra, och vi hörs snart igen! Kram på er alla!

Kärleksförklaringar

Skriv din kärleksförklaring här:

Nombre:
Kom ihåg mig?

Mail så du kan få en puss tillbaka: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kärleksförklaring:

Trackback
RSS 2.0