Heeej ;)

I skolan igen... Jag hade matte och det var liksom inte lite vi ska plugga till matten... :( Jag vet inte hur jag ska orka. Frida skulle träffa sina kompisar idag, men nu vet hon inte om hon hinner för det är matte, svenska, matte, kemi, matte, matte, matte.. asså jag skulle kunna hålla på länge till ;)
Jag har precis vilat lite, jag måste göra det annars blir man ju som Frida, som knappt kan säga veckodagarna efter några lektioner.

Det finns en bra sak i alla fall, och det är att det inte är någon riktig KÄR-dag idag. Eller det är utvecklingssamtal, men det räknas inte riktigt eftersom jag inte ska ha det. Det är riktigt, riktigt skönt, för jag hatar sådana. Och det absolut bästa är att jag aldrig kommer ha några igen eftersom jag är alldeles för bra och redan har MVG i alla ämnen, så det behövs inte för mig. Så till alla er som måste ha utvecklingssamtal, SUCKERS! Jag äger er!! Moahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :P

Men nu ska jag njuta av min lunchrast. Vi ses snart igen!
                                      

Kärleksförklaringar
Postat av: molle

FUCK YEAH!!!

2008-11-12 @ 11:25:53

Skriv din kärleksförklaring här:

Nombre:
Kom ihåg mig?

Mail så du kan få en puss tillbaka: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kärleksförklaring:

Trackback
RSS 2.0