Hola compañeros

Hej alla glada och ledsna :)

Nu är jag tillbaka igen, vilken hätlig nyhet va? ;) För min del var det en väldigt kort dag eftersom jag kände att jag inte hade behovet av att stanna på den extra matten idag (jag behöver inte plugga extra inför provet nästa vecka). Därför bestämde jag mig att följa med Becca och jobba lite. Det var inte speciellt roligt kan jag berätta och istället satt jag och tittade på fåglarna i Trekanten.

Men det var så någonting riktigt hesmkt höll på att hända... Becca glömde mig nästan inne på rått-utrotar-kontoret :O Inser ni hur illa det hade varot? Då hade jag inte kunnat gå på gymnasiemässan imorgon :(  Dumma, tankspridda tjej... :@


Här är jag i min fina KÄR-tröja som Frida och Becca sydde till mig.
Den ska jag ha på mig imorogn :)

Förresten, vad tycker ni om dagens outfit? Det är ju dels min fina KÄR-tröja med silverbokstäver, men även ett par snygga sumobrottarkalsonger i silver. Tack Melker :*

Men nu ska jag äta och ladda inför morogndagen :) Det ska bli så otroligt roligt!
Vi hörs

Kärleksförklaringar

Skriv din kärleksförklaring här:

Nombre:
Kom ihåg mig?

Mail så du kan få en puss tillbaka: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kärleksförklaring:

Trackback
RSS 2.0