Lördag!

¡Hola! Idag är en konstig dag, den känns konstig bara. Det är liksom helg, men det känns som om helgerna bara innebär att man ska plugga... Frida var iväg med sina kompisar på scouternas julmarknad och fikade och så. Jag var hemma och vilade, jag var så sjukt trött efter kemiprovet igår att jag knappt visste vad jag hette :( Därför orkade jag inte heller skriva, fast jag hade velat.
I alla fall så kom Frida hem efter bara två timmar, för at hon skulle plugg, men det gick inte så bra ;) Jag däremot har pluggat ganska bra idag. Läste so, pluggade inför ekologiprovet och gjorde lite på svenska. Sen kom jag på att jag måste skriva labbrapport till kemin också, och allt bara kraschar! Asså, egentligen, hur tänker lärare?! De lägger allt (verkligen allt) sista veckorna istället för att sprida ut de lite under hela terminen. Det resulterar bara i att vi elever pluggar ihjäl oss (egentilgen får vi ju bara betyg i matte A den här terminen, varför inte vänta tills nästa termin med att plugga ihjäl sig?) och att lärarna får mer att rätta på kortare tid. Smart? Nä, inte precis...

Imorron är det förresten första advent vet ni väl :) Frida ska iväg till hennes släktingar på adventsfika och jag tror att jag också ska iväg på nåt liknande. Men första avdent betyder att det snart är jul!!! Och snart kan man se på julkalendern också ;) Hoppas den är bra i år.... Årets heter "Skägget i brevlådan" *hrm, hrm* (låter flummigt X) )

Men vi ses ;) Pussar o kramar till er alla <3

Kärleksförklaringar

Skriv din kärleksförklaring här:

Nombre:
Kom ihåg mig?

Mail så du kan få en puss tillbaka: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kärleksförklaring:

Trackback
RSS 2.0