När man pluggar...

Nu har jag tagit en välförtjänt paus i mitt pluggande. Jag har gjort en massa saker i hela tre timmar! :O
Jag har läst ut min bok på engelskan (det känns skönt, fast man skulle hitta 40 ord och jag hittade bara 20... ;P), och så har jag skrivit lite på platsrepotaget för svenska. Hela ska vara inne på fredag!!! Det kanska är bäst att snabba på lite... Hehe, men man behöver pauser. Jag vill in till stan och gå runt där lite. Jag vet inte riktigt varför. Det skulle bara kännas skönt. Fast det är så otroligt kallt, man fryser ju svansen av sig!
Åh, jag längtar till imorron nu, för vi ska ha volleyboll på idrotten! Vet ni förresten, Superhjälteföreningen ska ha ett volleyboll-lag i nattvolleyboll-tuneringen som Kärrtorp anordnar. Kul va? Om ni inte är med i Superhjälte föreningen, kan ni ju i alla fall kolla in deras blogg, Superhjälteföreningen
Nu hinner jag inte skriva mer, men jag kan säga att jag ska sova hos Frida i natt igen (efter en jätthärlig helg hos Becca :D) är det lite skönt att få byta kläder, för det har jag inte gjort på hela tiden...XD
Åh, jag kom just på en sak! Vi ska ha naturkunskap imorron´. Med Volker! Yay :D Han är så sjukt skön (han kallade Jonatan för katt-jävel (jävla katt?) för att Becca hade ritat i Jonatans ansikte. Ett jättefint kattansikte (asså typ nos och morrhår ;) )Hehe, det var kul...
Men nu ska jag sluta, och återgå till mitt pluggande.
 Kram på er alla <3

Kärleksförklaringar

Skriv din kärleksförklaring här:

Nombre:
Kom ihåg mig?

Mail så du kan få en puss tillbaka: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kärleksförklaring:

Trackback
RSS 2.0