Ojoj, länge sen nu...

Hej på er alla!!!
Förlåt att det var så längesen jag skrev, men det har vart fullt upp. Ni kanske inte vet att jag blev kidnappad efter matteprovet i torsdags? I alla fall, jag hade pluggat typ 4 timmar för provet (hoppas, hoppas att det gick bra!!!) och jag var sjuuuuukt trött, för jag var tvungen att gå upp kvart i sex för att hinna vara i skolan klockan åtta. Aja, det var faktiskt ganska kul med matte för en gång skull, kanske för att det kändes som om det gick bra ;)
I alla fall, så träffade vi Robert efter matteprovet. Plötsligt tar han tag i mig och för bort mig! Jag vet att han gav mig till Emil, och sen att jag blev instängd i ett skåp! Jag trodde aldrig någon skulle hitta mig, och det var kallt och jag var hungrig. Tillslut hittade jag ett (inte allt för gammalt) äpple långt bak i skåpet. Så helt utsvulten var jag inte. Frida och Becca berättade för mig att de letade som dårar efter mig. Jag kunde somna i skåpet, och sen när jag vaknade, så hörde jag att skåpet öppnades! Först såg jag Emil, och då blev jag jätterädd, men sen tog han ut mig och gav mig till Frida! Sen fick jag också komma till Becca. Åh, vad jag var glad att vi alla var tillsammans igen!

Men förutom kidnappningen har det varit en väldigt bra vecka. Som ni förstås vet, så snöade det ju! Jag blev jätteglad, för dagen efter så hade det frysit på och då åkte jag skridskor på skolgården. Jag är jätteduktig på att åka skridskor ;)
Sen var det ju matteprovet, men nu när det är avklarat så har vi ju inte så mycket. Det hann jag tänka på i cirkus två minuter, sen kom jag på att vi har svenska-platsrepotage, So- hemtenta på ideologierna, vi har kemiprov om några veckor, matte-nationella prov, ekologiprov plus en massa läxor också!!!
Egentligen är lärarna ganska osmart. De lägger alla större prov och inlämmningar i slutet på terminen, vilket betyder mer "sen" rättning för de, och mer stress för oss eftersom alla verkar vilja ha just sitt prov på samma dag som de andra lärarna. Det stör mig...
Men nu när den första snön har kommit, så vet man att julen är nära. Snart måste man köpa juleklappar till sina nära och kära, pynta och köpa julgran. Det är faktiskt väldigt mysigt.

Vi hittade också det här hjulet i en blomma på skolan (det var det som fick mig att tänka på jul (oh va dåligt !) Heheh ;) )
Aja, om ni tycker att jag har missat nåt, så kan ni alltid mejla mig eller skriv en kommentar, det uppskattas!
Just nu tittas det på Scrubs (Addicted...) igen. Nu är det femte säsongen som gäller, när man har jobbat hårt förtjänar man att vila (Frida blev liksom lite överhettad inför matteproevt, hon försökte räkna ut arean på månen (Π*r*r, och förmodligen multiplicerat med antalet ljusår......)) Så nu ska jag ta helg, men det betyder ju inte att jag inte skriver, eller hur ;)
Vi ses och hörs, people!


(Här ser ni hela personalen på Sacred Heart ;) om ni tittar noga, kan ni se Todd med herrtanga... Very sexy)

Kärleksförklaringar

Skriv din kärleksförklaring här:

Nombre:
Kom ihåg mig?

Mail så du kan få en puss tillbaka: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kärleksförklaring:

Trackback
RSS 2.0