Teparty

Nej men hej :)

Jag är helt slut... Satt och pluggade halva natten bara för att hinna skriva klart det där pm:et om Globalisering. Men nu är det i alla fall klart :) 

Och har ni tittat ut?  Det är helt vitt överallt! Frida och Becca säger att det heter snö och att det ibland kommer på vintern när det är kallt. Jag älsar den! Den är så fin att jag blir helt galet lycklig när jag tittar ut på den! Och det finns en bra sak till med snön. Eller två faktiskt :)

  1. Man kan ha snöbollskrig [jag kommer att vinna över er alla suckers ;)]
  2. Man får ha på sig sina fina varma kläder. Vad tycker ni om mina vinterkläder?



Obernard <3 snö 4-evah

I alla fall. Dagen har varit mycket mysigt och spederats på ett teparty hemma hos Frida H. Gud vad jag äslar hennes lägenhet! Funderar nästan på att ta över den ;) So, Mariatorget, watch up, Obernard is on his way ;)


Så busig kan man vara ;)

Längtar till nästa teparty :) Det här gillade jag verkligen, speciellt pepparkaksdegen ;D hihi

Kärleksförklaringar

Skriv din kärleksförklaring här:

Nombre:
Kom ihåg mig?

Mail så du kan få en puss tillbaka: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kärleksförklaring:

Trackback
RSS 2.0