Vad gör man på en mådag?

Hej på er alla glada!
Jag har som vanligt varit i skolan idag.Herregud, vad det har snöat asså! Det är ju helt vitt överallt. Det är väldigt fin måste jag medge, men läste att det snart kommer smälta ;( Jag som verkligen gillar snö! I alla fall, dagen började som vanligt, kom lite senare till skolan med Becca för att träffa de andra. På vägen dit blev jag så ivrig av all snö att jag lutatde mid för långt ut och ramlade med nosen före ner i snön. Hehe, är man klumpig så är man ;) Sen kom vi til skolan, coh då sa jag till Melker att han borde kolla in min blogg, och då gjorde vi det. Jag måste säga att Becca och Frida har gjort ett bra jobb med att få igång den, även fats det är jag som skriver. Sen åt vi i alla fall lunch, och sen gick vi ut. SNÖBOLLSKRIG! Det var jätteroligt, även fast jag inte var med så länge (jag ramlade igen och eftersom Frida och Becca var upptagna med att kasta på varandra och Melker så fick jag ligga där i snön ett tag!!!). Jag blev alldeles våt och sur eftersom jag inte kan springa lika snabbt som de andra. Då satte jag mig på en stolpe (och blev blöt i rumpan), och sen frös alla så mycket att vi gick in. Becca och Frida hade ingen känsel i sina händer, så de gick för att spola varmt vatten på de. Jag gick in på killtoan och gjorde det (man kan ju inte gå in på tjejtoan om man är en så manlig björn som jag är...!). Vi fortsatte med spanska, och sen SO. So:n var väldigt bra för vi fick ett papper på hur man skriver en bra uppsats, och det tror jag kan behövas. Inte bara till So:n utan till alla andra ämnen också. Men efter det var det ju inte slut, utan vi hade kemi också. Det var ganska lugnt, men Frida var lite nervös, för hon skulle ha utvecklingssamtal efteråt. Jag hoppas det gick bra! Nu sitter jag i alla fall och försöker plugga lite, mest kemi och naturkunskap, med det går liksom inget bra. Kan kanske bero på att jag har Srubs-abstinens! Har inte kunnat titta på det på jättelänge (okej, två dar, men i alla fall!!!) Och nu är klockan halv tio, men jag tror att jag kommer slockna snart. Är trött. Man blir det av långa skoldagar och snö :)
God natt på er allihopa, och vi ses imorron <3

Ni har väl sett att jag har en cool piercing nuförtiden också ;)

Kärleksförklaringar

Skriv din kärleksförklaring här:

Nombre:
Kom ihåg mig?

Mail så du kan få en puss tillbaka: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kärleksförklaring:

Trackback
RSS 2.0